سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر ریحان
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام به همه دوستان قدیمی و جدید
تو این مدت که حضورم به شدت کم رنگ بود اتفاقات ریز و درشتی تو زندگیمون افتاد...سختش که تقریبا با شروع سال جدید بود بیماری ناگهانی پدرم بود.
پدری که طاقت کوچکترین ناراحتیشو ندارم.
الحمدلله به لطف خدا و دعای دوستان خیلی بهتر شدن،البته هنوز تو بستر هستن اما انشااله به زودی به زندگی عادیشون برمیگردن.
برای شِفای همه بیماران و کنارشون پدر این حقیر دعا بفرمایید.

---------------------------------------------------------
مختصری از احوالاتمون:

* ساکن محله جدید که شدیم خونمون خیلی به مسجد مورد علاقه مون که قبلا میرفتیم نزدیک شده و به لطف خدا برنامه نماز جماعتمون برقراره و کلی ازش انرژی میگیریم ..
یه فکرایی تو سرمونه و یه سری برنامه های معنوی برای خودمون گذاشتیم و خودمونو بهش ملزم کردیم.انشااله خداوند توفیق عمل بده.


* با ورودمون به خونه جدید مرغ عشقامون صاحب 4 تا جوجه مرغ عشق شدن که هرکدوم هم یه رنگ بودن. البته اینم بگم که الان از نظر جثه با پدر و مادرشون فرقی ندارن و از جوجه بودن درومدن...
کلی آقای همسر ذوق کرد و منم این اتفاق رو به فال نیک گرفتم.

* 5  روز بعد از اثاث کشی عازم اردو جهادی شدیم...سفری که باعث شد طعم جدا شدن از تعلقات دنیا رو برای 2 هفته بچشیم و تمرین کنیم برای سفر مهمتر و ابدی ای که در پیش داریم.
 همه تلاشمون رو داریم میکنیم که جهادی زندگی کنیم، از زوائد بپرهیزیم و به احتیاج بسنده کنیم.انشااله که خدا تو این مسیر کمکمون کنه.



* تو مدت پرستاری از پدرم خیلی وقتم به کارهای شخصی و مطالعه نمیرسید اما با بهبود اوضاع دوباره به زندگی عادی برگشتیم و الحمدلله جو کتاب خوانی تو خونمون به راهه...مخصوصا با کتابای جدیدی که از نمایشگاه خریدیم.مطالعه میکنیم و تو فراغت برای هم از مطالبی که خوندیم تعریف میکنیم و با هم بحث میکنیم.
راستی هدیه های تولد نزدیکان رو امسال از نمایشگاه کتاب خریدیم،خوشحالیم که هدیه هامون مفید واقع شد و تنها جنبه مادی نداشت.


* آقای همسر روز زن امسال بنده رو شرمنده کرد و برای اولین بار خودش تنها و به سلیقه خودش هدیه روز زن برام خرید و غافلگیرم کرد...وااااااای که چقدر لذت بخشه...


* به تازگی و خیلی یه هویی و شیک! به نام زیبا و با مسمای «جاری» ملقب شدم..! باشد که رستگار شویم : ))


پ.ن: انشااله در آینده ای نزدیک عکسهایی به پست اضافه حواهد شد!


[ سه شنبه 92/2/24 ] [ 12:44 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

من کیستم ؟ بر جا ز کاروان سبک بار آرزو، خاکستری به راه.... گم کرده مرغ دربه دری راه آشیان، اندر شب سیاه....
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 187634